I.Boice | Iranian Boice Community


2015.06.12

Did I win this too?? / yoo sang moo is handsome

منم اینو برنده میشم؟ / یوسانگ مو خوشتیپه!

امروز مین هیوک برای پست خودش این کامنت رو گذاشته:

Ah It’s a shame that it's deadline is yesterday actually

آه خحالت آوره که مهلتش دیروز تموم شده!

 



نظرات شما عزیزان:

هانیه
ساعت22:16---24 خرداد 1394
مینهی عجب آتویی از من گرفتیا!!!

هانیه
ساعت12:07---24 خرداد 1394
وای مرسی که به یاد من بودین. سرم خیلی شلوغ شده، ولی سعی میکنم حتما تالار رو بیام. راستش دیروز اخبار پسرا اونقد زیاد بود که پست مین توش گم شد. من فقط فهمیدم که اونی که گفته خوش قیافه است انگار یه کمدینه)؟( که دیروز تولدش بوده، این که اسکرین شاته چیه رو پیگیری نکردم. عاقا من شاغلم. امتحان کجا بوده
پاسخ: هانیه جان کجایی! بابا درس خوندن خودش یه شغله! مورد داریم گفتن پسرتون چکارس؟ گفتن دانشجوئه! به همین سوی چراغ!!! اگه دروغ بگم کچل شم خخخخ


minhi
ساعت1:49---24 خرداد 1394
فکر کنم هانیه رفته به بچه های بالا بگه مینهیوکو برندش کنن تو مسابقه/قرعه کشی
پاسخ: اوه! راست میگه هانیه بیا برو وساطتت کن! مینی افسرده نشه!


آرامیس و دارتانیان :|
ساعت22:55---23 خرداد 1394
نمیدونم .هانیه کجایی؟ یه چند روزیه پیداش نیست.
پاسخ: شاید بخاطر امتحانهاشه!


آرامیس و دارتانیان :|
ساعت22:45---23 خرداد 1394
این چی هست اصلا؟کسی میدونه عایا؟
پاسخ: نه والا منم هیچ کشفی نکردم! هانیه کجاست؟ اون نمیدونه؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: شنبه 23 خرداد 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com